Oudervereniging en werkgroep

Taken van de oudervereniging

De oudervereniging is een vereniging waar alle ouders met kinderen op de Groen van Prinsterer lid van zijn.

Het bestuur van de oudervereniging vergadert namens de ouders 6 keer per jaar met Mieke Hebbink, directeur van “de Groen”.
In deze vergadering worden onderwerpen besproken die de ouders en de school belangrijk vinden, de oudervereniging fungeert als sparringpartner van de directeur.

Zijn er  onderwerpen die je als ouder(s) belangrijk vindt om te bespreken met “de Groen”,
aarzel dan niet en kaart het bij ons aan op het schoolplein of via de mail: OVdeGroen@gmail.com

Voor onderwerpen die alleen je eigen kind / kinderen aangaan, kun je terecht bij de leerkracht van de klas of bij Mieke Hebbink.

Naast de vergaderingen met Mieke Hebbink, willen wij ouders graag informeren en betrekken bij de school.

Groeten,
De oudervereniging

Leden van de oudervereniging

Sander Winkelhorst (voorzitter)